statystyki

Firma startująca w przetargu musi mieć czas na uwzględnienie zmian

autor: Sławomir Wikariak15.05.2015, 07:36; Aktualizacja: 15.05.2015, 08:15

Zmiana specyfikacji na dzień przed terminem składania ofert może zakłócić konkurencję i zakończyć się złożeniem propozycji przez jedną tylko firmę – uznała Krajowa Izba Odwoławcza.

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie zorganizował przetarg na system wykrywania pojazdów przejeżdżających na czerwonym świetle. Jego elementem jest stworzenie biura, w którym pracownicy będą analizować zdjęcia. W lutym 2015 r. zamawiający wprowadził jednak zmianę specyfikacji, zgodnie z którą biuro miało się znaleźć w jego własnej siedzibie i zostać wynajęte od niego przez wykonawcę. W marcu – na dzień przed terminem składania ofert – zmienił jednak zdanie. Zgodnie z nowym zapisem wykonawcy mieli sami znaleźć lokal na biuro, byle znajdował się w promieniu 1,2 km od siedziby straży miejskiej.


Pozostało 67% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane