statystyki

Znak towarowy ma siłę, ale po rejestracji

autor: Patrycja Otto14.05.2015, 07:58; Aktualizacja: 14.05.2015, 08:25

Przed rejestracją trzeba mieć plan rozwoju firmy. Trzeba wiedzieć, na jakich rynkach będzie działać. Od tego zależy zakres ochrony znaku.

Rejestracja znaku towarowego nie tylko zapewnia wyłączność przedsiębiorcy na używanie go dla określonych produktów, lecz także stanowi podstawę dla zbudowania renomy marki i uzyskania znacznie szerszej ochrony – przekonywali eksperci uczestniczący w konferencji zorganizowanej przez Urząd Patentowy RP pod hasłem „Sukces marki. Marki sukcesu”.


Pozostało 82% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane