Gdzie bank odsyła głuchego klienta? Na telefoniczną infolinię

autor: Patryk Słowik13.03.2015, 14:40; Aktualizacja: 13.03.2015, 14:47
Bank

Klientka mBanku zawarła kilka lat temu z bankiem dodatkową umowę ubezpieczenia. Ostatnio postanowiła z niej zrezygnowaćźródło: ShutterStock
autor zdjęcia: schutterstock

Klientka mBanku zawarła kilka lat temu z bankiem dodatkową umowę ubezpieczenia. Ostatnio postanowiła z niej zrezygnować. Udała się więc do placówki. Tam jednak dowiedziała się, że musi zadzwonić do konsultanta. Problem w tym, że pani Joanna ma głęboki niedosłuch.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło: gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • lolek(2015-03-13 18:40) Zgłoś naruszenie 00

    wbk to samo zawarłem umowe na karte kredytowa w oddziale a musiałem rozwiązać przez telefon !.

    Odpowiedz
  • kacperek(2015-03-13 17:29) Zgłoś naruszenie 00

    Bardzo słuszna decyzja.Przecież głuchoniemi mogą POsługiwać się przez infolinię językiem migowym.

    Odpowiedz
  • aw(2015-03-13 17:19) Zgłoś naruszenie 00

    ZUS, operatorzy telefonii, banki, instytucje państwowe - odcięcie od kontaktu z obywatelem petentem. Infolinia i komunikat - wybierz 1, 2 itd., aż ci się znudzi. Nawet pocztę elektroniczną , albo skasowali, albo nie podają adresu.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane