W wydaniu specjalnym znajdą się niezbędne i wyczerpujące informacje na temat zmian w przepisach w e-handlu, które wejdą w życie od 25 grudnia br.
Jakie przywileje daje nowa ustawa konsumencka klientom, jaki towar i w jakim czasie można oddać do sklepu internetowego, co da przycisk "zamówienie z obowiązkiem zapłaty", ile czasu klient będzie miał na odstąpienie od umowy, jak się nie dać oszukać robiąc zakupy w sieci, czego można żądać od sprzedawcy i o czym sklep internetowy ma obowiązek poinformować. Na te i wiele innych pytań będzie można otrzymać odpowiedzi.
Ponadto "Dziennik Gazeta Prawna" w związku z wydaniem specjalnym "Prawa na co dzień" uruchomi w piątek 12 grudnia bezpłatny telefoniczny dyżur ekspertów, którzy udzielać będą odpowiedzi na wszystkie pytania związane ze zmianami w prawie konsumenckim.
Bezpłatny dyżur ekspertów Dyżury zapewnia firma Availo Prawo Direct w godzinach od 9:00 do 17:00 pod numerem 22 22 80 820.
Teksty o tematyce konsumenckiej można czytać przez cały rok na stronie gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta.