NIK wytyka nadużycia przy promocji miast. Ile wydano wbrew przepisom prawa?

autor: Michał Kuc18.09.2014, 18:11; Aktualizacja: 18.09.2014, 18:21
Wiele miejsca NIK poświęcił naruszeniom prawa przy zamawianiu usług promocyjnych.

Wiele miejsca NIK poświęcił naruszeniom prawa przy zamawianiu usług promocyjnych.źródło: ShutterStock

Zlecanie usług z pominięciem trybu zamówień publicznych to najcięższy zarzut, jaki miastom postawiła Najwyższa Izba Kontroli w ramach kontroli wydatkowania środków publicznych na działalność promocyjną w latach 2011-2013.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło: gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • obiektywny(2014-09-18 19:30) Zgłoś naruszenie 00

    Marnotrastwo pieniędzy -zamiast dać ludziom leki lub lokale dla potrzebujących za te pieniądze to zabawiają się w tzw. promocje =złodziejstwo z przyzwoleniem prawa i wadz /zzzzłodzieii z partii politycznych/

    Odpowiedz
  • prag(2014-09-20 11:42) Zgłoś naruszenie 00

    Skontrolujcie Poznań.A szczególnie kasę jaką wydano na stadion miejski. Tam dopiero wyjdą ciekawostki.

    Odpowiedz
  • czytelnik(2014-09-20 21:16) Zgłoś naruszenie 00

    W Zabrzu złodziejstwo kwitnie a prokuratura boi się działać.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane