statystyki

Czytelnik musi mieć pewność, że kupuje właściwą gazetę

autor: Paulina Szewioła29.05.2014, 05:45; Aktualizacja: 29.05.2014, 09:18

Na rynku prasowym mogą funkcjonować podobne tytuły. Jednakże stopień tego podobieństwa nie może wprowadzać w błąd przeciętnego czytelnika - uznał Sąd Apelacyjny w Warszawie.

Sprawa dotyczy wydawcy, któremu sąd okręgowy odmówił rejestracji tytułu prasowego ze względu na zbyt duże podobieństwo do już funkcjonującego na rynku. W motywach rozstrzygnięcia wskazał, że sama zmiana kolejności słów oraz zapis ortograficzny nie są dostatecznym wyróżnikiem, przez co tak zredagowany tytuł mógłby wprowadzać czytelnika w błąd.


Pozostało jeszcze 73% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane