Nieudane last minute z winy operatora? Złóż reklamację

autor: Małgorzata Piasecka - Sobkiewicz12.07.2012, 10:25; Aktualizacja: 13.07.2012, 08:55
Wakacje

Wakacjeźródło: ShutterStock

Turysta ma prawo domagać się zwrotu części uiszczonej ceny za nieudaną wycieczkę, a także wniesionych opłat za usługi, które były wprawdzie przewidziane w umowie, ale nie zostały zrealizowane.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane