W trakcie wakacyjnego wyjazdu warunki letniego odpoczynku znacznie odbiegły od oferty przedstawionej przez biuro podróży. Nie tylko nie mieszkałem w pokoju z widokiem na morze, ale był on również znacznie mniejszy od zapewnień przedstawianych przez biuro. Czy w takiej sytuacji mogę uzyskać zadośćuczynienie za zmarnowany wyjazd?
W trakcie sierpniowego wyjazdu na Dominikanę doszło do gwałtownej zmiany pogody. W wyniku tego nie udało się nie tylko realizować programu wycieczki, ale również pogorszyły się warunki zakwaterowania. Czy za takie szkody odpowiada biuro podróży?
W trakcie imprezy turystycznej w Egipcie turyści korzystali z wyżywienia ze wskazanej przez biuro podróży restauracji. Pod koniec wyjazdu kilku z uczestników tego zorganizowanego wyjazdu doznało zatrucia pokarmowego. Ich stan wymagał pomocy lekarskiej, a następnie hospitalizacji. Czy organizator odpowie za powstałe szkody?
Jestem niezadowolony z przebiegu wakacyjnego wypoczynku i chcę zakwestionować warunki, w jakich spędzałem urlop. Czy przed skierowaniem sprawy do sądu muszę wyczerpać wewnętrzny tryb postępowania reklamacyjnego obowiązujący w biurze podróży?
W czasie podróży autokarem klienci poprosili pilota o chwilową przerwę w podróży w celu wykonania okolicznych fotografii. Kierowca uwzględnił prośbę przewożonych turystów i zatrzymał się przy drodze. W trakcie wykonywania zdjęć jedna z turystek nieopatrznie wyszła na jezdnię i została potrącona przez samochód. Czy biuro podróży poniesie jakąkolwiek odpowiedzialność?
To jest tylko część artykułu, zobacz pełną treść w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej: Jak dochodzić roszczeń z wakacyjnych podróży.
W pełnej wersji artykułu znajdziesz odpowiedzi na WSZYSTKIE powyższe pytania.