Jakie obowiązki ma biuro podróży

autor: Arkadiusz Jaraszek27.07.2010, 03:00; Aktualizacja: 22.06.2011, 10:26

Umowa o świadczenie usług turystycznych zawsze musi mieć formę pisemną. Musi ona określać m.in. jakość usługi oraz jej dokładną cenę. Podczas wyjazdu biuro musi opiekować się swoimi turystami i ponosi pełną odpowiedzialność za jakość usługi i wyrządzone szkody.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane