Trzeba badać kupowany towar już przy zawarciu umowy

autor: Daria Stojak21.08.2009, 03:00

Od dziś handlowiec nie poniesie odpowiedzialności za to, że sprzedany towar jest niezgodny z umową, jeśli konsument mógł zauważyć wadę przy jej zawarciu.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • Piotr_CIEKAWY(2009-08-21 19:59) Zgłoś naruszenie 00

    art. 7 otrzymuje brzmienie:
    "Art. 7. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. To samo odnosi się do niezgodności, która wynikła z przyczyny tkwiącej w materiale dostarczonym przez kupującego".
    Jaki material musi dostarczyc kupujacy?
    Brawo ustawodawca...

    Odpowiedz
  • bartek(2009-08-21 13:30) Zgłoś naruszenie 00

    nie odpowie za niezgodność towaru z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien wiedzieć, że towar jest wadliwy

    czyli nie odpowie tylko wtedy, gdy jesteś gapa ;)

    Odpowiedz
  • dew(2009-08-21 11:09) Zgłoś naruszenie 00

    Czyli - jeśli sprzedawcy uda się wcisnąć mi kit - to wygrywa.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane