Klient zawsze ma prawo do bezpłatnej reklamacji

autor: Małgorzata Kryszkiewicz28.08.2008, 03:00; Aktualizacja: 28.08.2008, 09:21

Przedsiębiorcy często w sposób niezgodny z przepisami prawa ustalają zasady składania reklamacji. Wyznaczony przez sprzedawcę termin do złożenia reklamacji przez konsumenta nie powinien być rażąco krótki. Przedsiębiorstwo nie może domagać się opłat za rozpatrzenie bezpodstawnej reklamacji złożonej przez kupującego.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (4)

  • Aleksandra(2013-09-22 12:12) Zgłoś naruszenie 00

    Oddałam do reklamacji telefon i miał on wrócić w ciągu 14 dni. Niestety po miesiącu dalej nie można się było dowiedzieć, co się dzieje z moim telefonem. W tym czasie planowana była moja przeprowadzka i nie dotrzymanie umowy, spowodowało u mnie koszty, gdyż muszę ponad 300 km dojechać po odbiór. Co z tym zrobić?

    Odpowiedz
  • sdfds(2008-08-28 12:31) Zgłoś naruszenie 00

    a mnie zastanawia, dlaczego do tej pory, uokik nie zabronil zakladania simlockow w telefonach, ktore to lamia prawa konsumenta, a ktory przeciez jest i tak zwiazany umowa z operatorem, do korzystania z jego uslug.

    Odpowiedz
  • Joanna(2010-03-17 16:04) Zgłoś naruszenie 00

    A ja otrzymałam odowiedx na reklamację dotycząca mandatu za przejazd bez biletu autobusem. W treści jest info, że ponowne zgłoszenie reklamacji (drugie) będzie mnie kosztowało 10 zł. Czy to jest zgodne z prawem? I co mam zrobić?

    Odpowiedz
  • IVONKAAA(2012-02-18 02:49) Zgłoś naruszenie 00

    mam problem z butami:( kupiłam pod koniec listopada skóżane kozaczki na początku stycznia zaczęły się rozklejac i przemakać wiec oddałam je na reklamacje.usterke zlikwidowali lecz w tych miejscach gdzie byly klejone pękła skura,sprzedawca powiedział ze to nie uwzglednia sie do reklamacji(dlaczego??? przecież to nie z mojej winy pękły)a co do przemakania że to normalne każde buty przemakają:(:(:(:(po paru dniach buty zaczęły znów sie rozklejac:(:( wiec kolejna reklamacja:(:(znow odbiór obuwia i... kilka miejsc zostało sklejone a kilka nie:(:( nie chciała ich odebrac lecz sprzedawca nie dał za wygraną:(:( poprosiłam o wymiane lecz te usterki które sa niby sie zaliczą do wymiany
    proszę o pomoc obuwie przemaka jest rosklejone.
    CHCIAŁAM SIĘ DOWIEDZIEC PO ILU REKLAMACJACH NALEŻY MI SIE WYMIANA TOWARU LUB ZWROT PIENIĘDZY

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane