Kiedy reklama lodów może naruszać prawo?

autor: Jakub Styczyński04.06.2019, 19:00
Przepis zakazujący reklamy pośredniej alkoholu został wprowadzony po reklamie w 1998 r. „łódki Bols”, która wywoływała bezpośrednie skojarzenie z wódką o tej samej nazwie.

Przepis zakazujący reklamy pośredniej alkoholu został wprowadzony po reklamie w 1998 r. „łódki Bols”, która wywoływała bezpośrednie skojarzenie z wódką o tej samej nazwie.

W niedzielę 2 czerwca restauratorka rozdała za darmo tonę lodów swojej marki Ice Queen. Może mieć jednak kłopoty, ponieważ akcja promocyjna objęła m.in. lody o smakach campari z pomarańczą oraz prosecco.


Pozostało jeszcze 89% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane