statystyki

Kiedy reklama lodów może naruszać prawo?

autor: Jakub Styczyński04.06.2019, 19:00
Przepis zakazujący reklamy pośredniej alkoholu został wprowadzony po reklamie w 1998 r. „łódki Bols”, która wywoływała bezpośrednie skojarzenie z wódką o tej samej nazwie.

Przepis zakazujący reklamy pośredniej alkoholu został wprowadzony po reklamie w 1998 r. „łódki Bols”, która wywoływała bezpośrednie skojarzenie z wódką o tej samej nazwie.

W niedzielę 2 czerwca restauratorka rozdała za darmo tonę lodów swojej marki Ice Queen. Może mieć jednak kłopoty, ponieważ akcja promocyjna objęła m.in. lody o smakach campari z pomarańczą oraz prosecco.


Pozostało 89% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane