RODO w relacji firma-konsument. Od 4 maja ułatwienia w obowiązkach informacyjnych

autor: P. S.18.05.2019, 10:30; Aktualizacja: 29.05.2019, 10:54
Możliwość skorzystania przez mikroprzedsiębiorców z ułatwień nie wyczerpuje środków, które będą oni mogli podjąć w celu pozostania w zgodzie z RODO. Specyfika konkretnych branż może bowiem wymagać podejmowania przez przedsiębiorców technicznie innych sposobów dotarcia do odbiorcy.

Możliwość skorzystania przez mikroprzedsiębiorców z ułatwień nie wyczerpuje środków, które będą oni mogli podjąć w celu pozostania w zgodzie z RODO. Specyfika konkretnych branż może bowiem wymagać podejmowania przez przedsiębiorców technicznie innych sposobów dotarcia do odbiorcy.źródło: ShutterStock

Od 4 maja br. obowiązuje pakiet zmian dostosowujący polskie przepisy do wymagań unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO. Zawiera go uchwalona 21 lutego 2019 r. ustawa, która zmienia 162 akty prawne. I tak np. w ustawie o prawach konsumenta wprowadzono ułatwienia dla mikroprzedsiębiorców w zakresie wykonywania obowiązków informacyjnych wynikających z RODO.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane