Cinkciarz.pl kontra Ekantor.pl: Znaki euro i dolarów spowszedniały już Polakom

autor: Patryk Słowik22.02.2018, 07:35; Aktualizacja: 22.02.2018, 08:07
Spór o logotypy

Spór o logotypyźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Jeśli kantor internetowy używa w swoim logotypie symbolu waluty, musi liczyć się z tym, że inni przedsiębiorcy będą tworzyli podobne. Ryzyko, że konsument kojarzy symbole $ lub € z konkretną firmą, jest bardzo małe.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • Mariusz(2018-03-12 14:54) Zgłoś naruszenie 00

    Także uważam, że niepotrzebnie aż tak się tym chwalą, bo w Polsce sprawy wygrać nie umieją.

    Odpowiedz
  • Dawid(2018-03-09 14:40) Zgłoś naruszenie 00

    Cinkciarz.pl chwali się możliwością rejestracji znaków towarowych w UE, a w Polsce przegrał sprawę z eKantor.pl .

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane