statystyki

Były szef "Faktów" wygrywa proces o ochronę dóbr osobistych

09.05.2016, 16:03; Aktualizacja: 09.05.2016, 16:24

Warszawski sąd okręgowy nakazał wydawcy tygodnika "Wprost" i jego byłym dziennikarzom przeprosić Kamila Durczoka i zapłacić mu 500 tys. zł zadośćuczynienia. Wyrok nie jest prawomocny.

Reklama


Reklama


Przedmiotem sporu był artykuł w lutego 2015 r. "Kamil Durczok. Fakty po faktach" na temat znalezienia przez policję narkotyków w mieszkaniu wynajmowanym przez koleżankę byłego dziennikarza TVN i jej znajomą. W lokalu rzekomo odkryto także twardą pornografię i rzeczy osobiste Durczoka. Autorzy tekstu napisali też, że dziennikarz został przyłapany przez policję w chwili, gdy uciekał z mieszkania.


Pozostało jeszcze 59% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama