statystyki

Poczucie niesprawiedliwości nie uzasadnia powództwa o ochronę dóbr osobistych

16.09.2015, 06:14; Aktualizacja: 16.09.2015, 10:17

Nie ma nic dziwnego w tym, że klient, który został wprowadzony w błąd przez usługodawcę, czuje się bezsilny i poirytowany. Jednak nie każde zaburzenie psychiczne lub emocjonalne związane z relacjami z innymi podmiotami stanowi naruszenie dobra osobistego - uznał Sąd Okręgowy w Gdańsku.

Reklama


Reklama


Do E.N. zadzwonił przedstawiciel jednej z sieci komórkowych, proponując mu zmianę abonamentu telefonicznego oraz przeniesienie numeru. Następnie podczas spotkania z agentem mężczyzna zawarł umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych i złożył wniosek o przeniesienie numeru. E.N. otrzymał także nową kartę SIM z numerem tymczasowym, ale zauważył ją dopiero po kilkunastu tygodniach. Był bowiem przekonany, że umowa dotyczy jedynie przeniesienia numeru, z którego dotychczas korzystał u starego operatora.


Pozostało jeszcze 82% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama