statystyki

Usterka samolotu to jeszcze nie powód do odwołania samego lotu

05.08.2015, 06:32; Aktualizacja: 05.08.2015, 07:03

Na przewoźniku lotniczym spoczywa ciężar podjęcia wszelkich możliwych i dostępnych mu działań, w celu uniknięcia opóźnienia i zapewnienia należytej ochrony dla uprawnień przysługujących pasażerowi jako konsumentowi - orzekł Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie.

Reklama


O.S. miał polecieć z Warszawy do Nowego Jorku, jednak jego lot został odwołany. Dzień wcześniej stwierdzono bowiem w jednym z samolotów brak filtrów paliwowych na dwóch silnikach i w związku z tym przeprowadzono natychmiastową kontrolę pod tym kątem, w innych samolotach tego typu. Maszyna, która miała wykonywać przedmiotowy rejs, po przylocie z trasy, też została poddana takiej weryfikacji. Stwierdzono wówczas brak filtra paliwowego na prawym silniku i tym samym samolot natychmiast wycofano z eksploatacji. A lot O.S. został odwołany. Sprawną maszynę podstawiono dopiero 34 godziny po pierwotnie planowanym czasie wylotu.


Pozostało jeszcze 75% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama