statystyki

Do skargi kasacyjnej nie potrzeba kontaktu z klientem

autor: Ewa Maria Radlińska03.04.2015, 09:34

Żadne przepisy regulujące działalność radców prawnych, jak również zasady etyczne nie obligują pełnomocnika do każdorazowego podejmowania prób osobistego kontaktu z klientem

Reklama


Reklama


STAN FAKTYCZNY


Pozostało jeszcze 96% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

  • ŻNIWIARZ(2015-04-03 22:24) Odpowiedz 00

    Kobieto, gdyby mija babcia RADLIŃSKA Katarzyna zobaczyła co piszesz, to może zmarłaby wcześniej.

    To moja babcia Radlińska nie chciałaby radcy, to on chcąc zarobić z pieniędzy podatników powinien do mojej babci RADLIŃSKIEJ przyjść i zapytać o istotne tezy do skargi kasacyjnej.
    Jednak moja babcia Radlińska umiała czytać i pisać i wiedziałaby jak napisać kasację. Razem z dziadkiem to oni wygrali powstanie wielkopolskie. Żyła długo i średnio szczęśliwie, ale na szczęście nie dożyła tego aby przeczytać co piszesz.
    Nawet nie wiesz, że RADLIŃSCY walczyli o to aby nie było tego co piszesz.

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama