statystyki

Maciej Bobrowicz: Jak wygrać? Historia wojen i marketing

autor: Maciej Bobrowicz22.08.2014, 06:00; Aktualizacja: 22.08.2014, 08:57
Maciej Bobrowicz

Maciej Bobrowicz, radca prawny, mediator gospodarczy i sądowy, prezes KRRP w latach 2007–2013źródło: Materiały Prasowe
autor zdjęcia: Materialy prasowe

Jakie wnioski wypływają z analizy historii prowadzenia wojen? ,,Wojny marketingowe” wygrywają ci, którzy mają skuteczne strategie i wiedzą, jak i czym zaskoczyć konkurencję. I co najważniejsze wiedzą, że te wojny toczą się również w umysłach ich klientów.

Reklama


Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia – napisali Al Ries i Jack Trout w jednej ze swoich książek. Historia ludzkości to historia konfliktów. Według Willa i Ariel Durant, którzy przeanalizowali 3438 lat naszej historii, zaledwie niecałe 10 proc. tego okresu (268 lat) było wolne od wojen. Jakże ciekawe byłoby zbadać, kto i jak, a co najważniejsze, dlaczego te konflikty wygrywał. Sięgnijmy do najbardziej znanych bitew, będących przedmiotem analiz wszystkich liczących się uczelni wojskowych.


Pozostało jeszcze 78% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama