statystyki

Jak skutecznie spierać się z firmą telekomunikacyjną

autor: Łukasz Sobiech18.04.2013, 07:20; Aktualizacja: 18.04.2013, 09:21
Konsultant telefoniczny

Konsultant telefonicznyźródło: ShutterStock

 W drodze reklamacji niezadowolony klient może kwestionować świadczone przez firmę usługi telefoniczne. Na jej rozpatrzenie operator ma 30 dni od chwili jej wniesienia. Jeżeli nie zgadzamy się ze sposobem załatwienia sprawy, możemy wystąpić do sądu.

Reklama



Pozostało jeszcze 95% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama