« Powrót do artykułu

Adres nie jest niezbędny do zwrotu biletu

Po interwencji DGP turyści i narciarze nie muszą już podawać adresu zamieszkania, gdy chcą zwrócić bilety na Kasprowy Wierch.

narciarz

żródło: ShutterStock

– Skoro zwrot następuje z powodu tego, że usługa nie została wykonana, bo kolejka nie kursowała, to firma nie ma podstaw, aby żądać informacji, których przy sprzedaży biletu nie żądała – czyli danych adresowych niedoszłego pasażera – uważa Maciej Gawroński, partner zarządzający w kancelarii Gawroński & Partners s.k.a.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!