« Powrót do artykułu

Siłownia i basen odpowiadają za rzeczy pozostawione w szafkach

Prowadzimy siłownię. Udostępniamy klientom szafki w przebieralni, które są zamykane na kluczyki. Ostatnio klientka poinformowała nas, że doszło do kradzieży kosztowności pozostawionych w szafce. Naszym zdaniem nie ponosimy z tego tytułu odpowiedzialności. Za wypożyczenie kluczyków do szafek nie pobieramy opłat. Ponadto w regulaminie wyraźnie zaznaczyliśmy, że nie odpowiadamy za rzeczy w nich pozostawione. Czy klientka może wystąpić z roszczeniami wobec nas?

Siłownia

żródło: ShutterStock

Konsumentowi przysługuje roszczenie o naprawienie szkody i po wskazaniu wartości utraconej lub uszkodzonej rzeczy powinna mu zostać wypłacona jej równowartość.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!