« Powrót do artykułu

Sprzedaż marki: Social media jako przedmioty obrotu

Niemal każda szanująca się marka na rynku posiada swój fanpage na Facebooku, większość z nich ma Instagrama i niewiele mniej prowadzi Twittera. Trudno się dziwić, że portale społecznościowe są tak mocno eksploatowanym kanałem marketingowym, skoro spędzamy na nich średnio godzinę dziennie. Czy zmiana administratora profilu w social mediach jest legalna? I co zrobić z kontami w przypadku sprzedaży marki?

Facebook

żródło: ShutterStock

Zasady Facebooka akceptowane przez nas przy założeniu konta są niczym innym jak wiążącą umową określającą prawa i obowiązki użytkownika i portalu społecznościowego wobec siebie nawzajem

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!