statystyki

Kancelarie zwiększają budżety na marketing

15.04.2016, 12:46; Aktualizacja: 15.04.2016, 13:08
Praca

Pracaźródło: ShutterStock

Ponad połowa kancelarii prawnych planuje w najbliższych dwóch latach zwiększyć wydatki na marketing - wynika z najnowszego sondażu Bloomberg Law i Stowarzyszenia Marketingu Prawnego.

Jednocześnie 2/3 respondentów przyznało, że w ostatnim czasie kładą coraz większy nacisk na promowanie marki swojej firmy i najczęściej wynika to wewnętrznej presji na generowanie większych dochodów. Większe kancelarie często dochodzą zaś do wniosku, że własny dział marketingu jest bardziej opłacalny niż korzystanie z usług kilku firm zewnętrznych (tak stwierdziło 46 proc. ankietowanych). Kolejnym powodem zwiększania wydatków na komunikację marketingową jest presja ze strony konkurencji skutecznie wykorzystującej coraz bardziej nowatorskie narzędzia promocji.


Pozostało 24% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane