statystyki

Prawnicy powinni mówić do ludzi prościej

01.04.2016, 14:48; Aktualizacja: 01.04.2016, 15:44

Brytyjska komisja nadzorująca zawody prawnicze nakłania adwokatów do porzucenia żargonu branżowego w kontaktach z klientami.

Prawnicy powinni wziąć przykład od przedstawicieli innych zawodów i pracować nad usunięciem ze swojego języka technicznych, niezrozumiałych dla przeciętnej osoby zwrotów - to jeden z głównych wniosków płynących z raportu na temat barier w dostępie do pomocy prawnej, opublikowanego właśnie przez Komisję ds. Usług Prawniczych (Legal Service Board), niezależne ciało nadzorujące samorządy adwokackie w Anglii i Walii.


Pozostało 70% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane