Duża konkurencja na rynku usług prawnych to fakt. Prawdą jest również to, iż Polacy rzadko korzystają z usług profesjonalnych prawników. Jak to zmienić ? Izba warszawska postawiła na internet. - Powstał pomysł, by poprzez formę wizualnego przekazu w internecie, która miałaby wymiar informacyjny i edukacyjny, budować publiczny wizerunek radców prawnych - mówi r. pr. Piotr Włodawiec, przewodniczący Komisji ds. Komunikacji Społecznej i Informacji OIRP w Warszawie i osoba odpowiedzialna za realizację projektu.

W jego ocenie sieć i materiały wideo stanowią bardzo dobrą podstawę do budowania rozpoznawalności zawodu ze względu przystępną dla odbiorcy formę. - Portale internetowe oraz media społecznościowe są obecnie wiodącym kanałem pozyskiwania informacji nie tylko przez ludzi młodych, ale również osoby najbardziej aktywne zawodowo. Taka otacza nas rzeczywistość i my musieliśmy do niej dopasować nasze działania – wyjaśnia mecenas.