statystyki

Już cztery na dziesięć amerykańskich kancelarii zatrudnia specjalistów od sprzedaży

29.09.2015, 15:54; Aktualizacja: 29.09.2015, 16:31
Dobry szef

Dobry szefźródło: ShutterStock

Jak pokazuje raport Stowarzyszenia Marketingu Prawniczego (LMA) pomysł przyjmowania do pracy sprzedażowców nadal spotyka się z niechęcią ze strony wielu partnerów przywiązanych do tradycyjnych metod pozyskiwania klientów. Ale coraz wyraźniej się to zmienia.

42 proc. spośród 53 średnich i dużych firm prawniczych uczestniczących w badaniu przyznało, że zatrudniło specjalistów od sprzedaży usług i rozwijania relacji biznesowych z potencjalnymi klientami. Jedna trzecia ankietowanych kancelarii nie wyklucza, że stworzy takie miejsca pracy w ciągu najbliższych dwóch lat. Ci, którzy nie planują wprowadzania takich zmian, najczęściej tłumaczą to negatywnym odbiorem ze strony środowiska i nieufnością wobec powierzania opieki nad klientami nieprawnikom.


Pozostało 12% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane