statystyki

Poczucie niesprawiedliwości nie uzasadnia powództwa o ochronę dóbr osobistych

16.09.2015, 06:14; Aktualizacja: 16.09.2015, 10:17

Nie ma nic dziwnego w tym, że klient, który został wprowadzony w błąd przez usługodawcę, czuje się bezsilny i poirytowany. Jednak nie każde zaburzenie psychiczne lub emocjonalne związane z relacjami z innymi podmiotami stanowi naruszenie dobra osobistego - uznał Sąd Okręgowy w Gdańsku.

Do E.N. zadzwonił przedstawiciel jednej z sieci komórkowych, proponując mu zmianę abonamentu telefonicznego oraz przeniesienie numeru. Następnie podczas spotkania z agentem mężczyzna zawarł umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych i złożył wniosek o przeniesienie numeru. E.N. otrzymał także nową kartę SIM z numerem tymczasowym, ale zauważył ją dopiero po kilkunastu tygodniach. Był bowiem przekonany, że umowa dotyczy jedynie przeniesienia numeru, z którego dotychczas korzystał u starego operatora.


Pozostało 82% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane