statystyki

Za pieniądze podatników resort lepiej poznał Gowina

17.07.2014, 10:10; Aktualizacja: 17.07.2014, 13:46

Za analizę wizerunku medialnego byłego szefa resortu sprawiedliwości Jarosława Gowina ministerstwo zapłaciło prywatnej firmie 25 tys. zł z pieniędzy publicznych.

Solidarność Pracowników Sądownictwa uzyskała od dostęp do kliku umów zawieranych przez Ministerstwo Sprawiedliwości. Jeden z kontraktów dotyczył sporządzenia ekspertyzy na temat „Jarosław Gowin. Analiza wizerunku medialnego oraz wizerunku wewnętrznych uwarunkowań rozwoju politycznego”. W 65-stronnicowe opracowanie miało zostać przygotowane na podstawie analizy 4. tys. publikacji prasowych oraz wybranych audycji radiowych i telewizyjnych, lecz, jak zauważają związkowcy, nie podano kompletnej bibliografii źródeł. Dokument datowany jest na marzec 2013 r., a miesiąc później minister Gowin został zdymisjonowany.


Pozostało 44% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane