W ostatnich miesiącach pojawiły się nowe regulacje prawne dotyczące reklamowania produktów leczniczych. Konsekwencją przepisów jest zmiana w sposobie funkcjonowania firm farmaceutycznych, oraz ich strategiach marketingowych. Zagadnienia te zostaną omówione na konferencji „Paragraf 13-praktyczne rozwiązania dla firm farmaceutycznych”.

Jak dostosować nowe narzędzia marketingowe sprzedaży leków do nowych warunków prawnych?- to jedno z pytań na które eksperci z dziedziny marketingu farmaceutycznego postarają się odpowiedzieć podczas konferencji „Paragraf 13”, która odbędzie się w dniach 19-20 maja 2009 roku w Warszawie w hotelu Polonia Palace.

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane praktyczne rozwiązania i skuteczne wskazówki dotyczące budowania strategii firmy w nowych realiach prawnych.

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie jest skierowane do przedsiębiorstw farmaceutycznych, w tym do zatrudnionych w nich prawników, oraz dla wszystkich doradców i firm specjalizujących się w zagadnieniach prawnych dla branży farmaceutycznej.

Reklama leków a prawne regulacje

Omówione zostaną ograniczenia dotyczące reklamy produktów leczniczych, oraz interpretacja przepisów w sprawie reklamy leków w świetle rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 21 listopada 2008 roku.

Wśród tematów szeroko zostaną omówione sankcje za nieprzestrzeganie przepisów odnoszących się do reklamowania produktów leczniczych

W trakcie panelu dyskusyjnego eksperci omówią polskie regulacje prawne relacji lekarz-przedstawiciel medyczny na tle rozwiązań innych krajów. Praktycy postarają się odpowiedzieć również na pytanie : Czy w świetle nowych regulacji prawnych przedstawiciele medyczni będą jeszcze potrzebni?

W drugim dniu konferencji omówiona zostanie strategia sprzedaży w świetle paragrafu 13 rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych z dnia 21 listopada 2008 roku.

Zainteresowani wzięciem udziału w konferencji są proszenie o przesłanie swojego zgłoszenia za pośrednictwem strony internetowej:

http://www.cooperconferences.pl/pivot/UserFiles/File/paragraf/paragraf_broszura.pdf

Anna Sergiej

Zobacz także:

Konkurencja na rynku farmaceutycznym

Ochrona konsumenta przed podróbkami leków