Szkolenie dla radców prawnych, które odbyło się w Krakowie pokazało, żeprawnicy coraz więcej czasu poświęcają na szkolenia z zakresu komunikacji z klientem.

W dniu 24 stycznia 2009 roku w Centrum Kongresowym Akademii Rolniczej w Krakowie odbyło się szkolenie Pt "Komunikacja z klientem" zorganizowane przez OIRP w Krakowie. Szkolenie prowadziła Dorota Hołubiec, Partner w firmie konsultingowej Smart Communication Group świadczącej kompleksowe usługi strategicznego doradztwa biznesowego w zakresie marketingu usług prawnych, PR-u korporacyjnego, zarządzania, sprzedaży usług prawnych, działań business development oraz kreacji wizerunku.
W trakcie szkolenia zainteresowani radcowie prawni wymieniali się spostrzeżeniami z własnej praktyki i zadawali liczne pytania.
„Prowadząca szkolenie Pani Dorota Hołubiec - w znakomity sposób wyjaśniła zebranym między innymi:
jak budować relacje z klientem, jak pozyskiwać klientów, jaką usługę kupuje klient i czego w zamian oczekuje od radcy prawnego, w jaki sposób włączyć klienta w proces tworzenia usługi, dlaczego warto pracować nad lojalnością klientów, jak utrzymać klienta, jak budować wizerunek kancelarii, jak pozyskiwać nowych klientów oraz jak zatrzymać kompetentnych pracowników w kancelarii.
Uczestnicy szkolenia z dużym zainteresowaniem przez kilka godzin słuchali wypowiedzi Pani Doroty Hołubiec, popartych prezentacją multimedialną. Spotkanie to uświadomiło radcom prawnym jakie stoją przed nimi wyzwania, na co należy zwracać uwagę i jak funkcjonować na rynku usług prawnych w nadchodzących trudnych ekonomicznie i gospodarczo czasach.”

Michalina Nowokuńska , Dziekan Rady, OIRP w Krakowie
OIRP Kraków/SCG/KR