statystyki

Oryginalna kampania wizerunkowa adwokatów

04.09.2013, 15:59; Aktualizacja: 04.09.2013, 23:16
Ruszyła druga odsłona akcji wizerunkowej Adwokatury Polskiej pod hasłem "Wiemy, nie skubiemy".

Kampania ma charakter multimedialny, dlatego mieszkańcy Śląska mogą zobaczyć na swoich ulicach m.in. billboardy promujące zawód adwokata.


Pozostało 75% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane