W dniu 3 marca 2010 r. ruszyła pierwsza edycja seminarium z marketingu usług prawniczych.

Seminarium składa się z cyklu wykładów odbywających się w środy w godzinach 16:45-18:15 na Wydziale Prawa i Administracji UKSW w Warszawie w Audytorium Maximum, przy ulicy go 1/3 sala 106.

Dotychczas w ramach seminarium odbyły się dwa wykłady: „Etyczne granice działań marketingowych prawników” (wykład poprowadzony przez dr Pawła Skuczyńskiego z Instytutu Etyki Prawniczej) oraz „Marketing usług prawniczych – koncepcje, podejścia i zastosowania” (wykład poprowadzony przez radcę prawnego Sławomira W. Ciupę).

W dalszej kolejności problematyka wykładów będzie obejmowała: rolę skutecznej komunikacji w transakcjach fuzji i przejęć oraz w innych przypadkach, zarządzanie relacjami z klientem, zakładanie własnej jednoosobowej kancelarii, promocję usług prawnych, działania marketingowe w praktyce, marketing usług prawniczych w kontekście oraz ochronę informacji w marketingu usług prawniczych.

Ostatni z wykładów odbędzie się 26 maja 2010 r. 2 czerwca 2010 uczestnicy będą mieli możliwość przystąpienia do testu sprawdzającego wiedzę jaka nabyli w trakcie seminarium.

Organizatorami wykładów są WPiA UKSW w Warszawie, „Edukacja Prawnicza”, Fundacja Adwokatury Polskiej, Legalis.
Dokładne informacje można znaleźć na stronie Edukacji Prawniczej.

EP/MIG