statystyki

KRRP zakończyła kampanię prasową

21.01.2009, 07:56; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:29
Krajowa Rada Radców Prawnych przeprowadziła kampanię prasową mającą na celu wskazanie skutków wprowadzenia rozwiązań proponowanych w projekcie ustawy o państwowych egzaminach prawniczych na rynek usług prawnych.

Składała się ona z pięciu niezależnych całostronicowych plakatów informacyjnych opublikowanych na łamach „Rzeczpospolitej” w dniach 6, 8 12, 14 i 16 stycznia 2008 r. Celem akcji było wywołanie tematu niewłaściwego przygotowania doradców prawnych do wykonywania nałożonych na nich przez ustawodawcę obowiązków oraz sprokurowanie szerokiej dyskusji na ten temat.


Pozostało jeszcze 68% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane