statystyki

UOKiK: Damar z Poznania utrudniał klientom odstąpienie od umowy

22.11.2013, 15:34; Aktualizacja: 22.11.2013, 15:44
Prezes UOKiK uznała, że firma Damar z Poznania, zajmująca się sprzedażą bezpośrednią, utrudniała klientom odstąpienie od umowy i tym samym naruszyła zbiorowe interesy konsumentów.

Damar z Poznania zajmuje się m.in. sprzedażą przedmiotów do masażu podczas prezentacji organizowanych na terenie całej Polski. Wątpliwości Prezes UOKiK wzbudziły wzory umów podpisywanych przez przedsiębiorcę z klientami. Ich warunki stanowiły, że w razie odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy, konsument musi złożyć stosowne oświadczenie i jednocześnie zwrócić towar w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.


Pozostało 29% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane