statystyki

UOKiK sprawdzi czy reklama telewizorów Samsung wprowadziła konsumentów w błąd

17.12.2012, 11:04; Aktualizacja: 17.12.2012, 11:05
UOKiK wszczął postępowanie w sprawie reklamy producenta telewizorów Samsung, która mogła błędnie sugerować, że jest częścią rządowej kampanii informacyjnej dotyczącej cyfryzacji telewizji.

Obecnie trwa w Polsce proces cyfryzacji telewizji naziemnej, czyli zastępowania tradycyjnego nadawania analogowego sygnałem cyfrowym. W związku z tym Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji przygotowało kampanię reklamową, która wyjaśnia na czym polega ten proces.


Pozostało jeszcze 57% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane