statystyki

SA: Naruszenie zbiorowego interesu konsumentów przez sieć handlową Tesco

25.09.2008, 08:35; Aktualizacja: 19.03.2011, 01:58
Klient Tesco wniósl skargę na sieć handlową, gdyż w materiałach reklamowych podane zostały nieprawdziwe informacje dotyczące sprzedawanego sprzętu. Prezes UOKIK uznał zarzuty za zasadne.

 

Na skutek skargi jednego z klientów supermarketu Tesco w sprawie błędnych informacji podanych w materiałach reklamowych Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta przeprowadził postępowanie w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów przeciwko Tesco Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.


Pozostało 81% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane