Ruszył ostatni etap ogólnopolskiej, organizowanej przez Ministerstwo Sprawiedliwości, kampanii mediacyjnej.

Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce w 2011 r.

Po reklamach telewizyjnych, audycjach radiowych i w biznesowych kanałach tematycznych, po rozdystrybuowaniu na terenie całego kraju ulotek, plakatów i publikacji mediacyjnych, tym razem koncentrujemy się na outdoorze, mediach elektronicznych i prasie- informuje resort sprawiedliwości.

Billboardy promujące mediację ukażą się w blisko 200 lokalizacjach w całym kraju. Na stacjach warszawskiego metra zaprezentowane będą metroboardy.

Zobacz: Rola mediacji w sporach gospodarczych

Billboardy w formie flash ukażą się przez dwa tygodnie na stronie Wirtualnej Polski, a w dniach 6 i 20 sierpnia w tygodniku „Newsweek” na stronach redakcyjnych wydrukowane będą plakaty mediacji rodzinnej i gospodarczej.

Ministerstwo Sprawiedliwości przykłada szczególną wagę do zagadnień ADR. Uznano, że podniesienie poziomu wiedzy o mediacji, możliwe jest m.in. kampanie społeczne o charakterze informacyjno – edukacyjnym oraz szkolenia z zakresu ADR.

PS/źródło:MS

Zobacz także:

Mediacje - czy porozumienie lepsze niż proces?

Arbitraż i mediacja - alternatywne rozwiązywanie sporów