Ruszył ostatni etap ogólnopolskiej, organizowanej przez Ministerstwo Sprawiedliwości, kampanii mediacyjnej.
Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce w 2011 r.
Po reklamach telewizyjnych, audycjach radiowych i w biznesowych kanałach tematycznych, po rozdystrybuowaniu na terenie całego kraju ulotek, plakatów i publikacji mediacyjnych, tym razem koncentrujemy się na outdoorze, mediach elektronicznych i prasie- informuje resort sprawiedliwości.
Billboardy promujące mediację ukażą się w blisko 200 lokalizacjach w całym kraju. Na stacjach warszawskiego metra zaprezentowane będą metroboardy.
Zobacz: Rola mediacji w sporach gospodarczych
Billboardy w formie flash ukażą się przez dwa tygodnie na stronie Wirtualnej Polski, a w dniach 6 i 20 sierpnia w tygodniku „Newsweek” na stronach redakcyjnych wydrukowane będą plakaty mediacji rodzinnej i gospodarczej.
Ministerstwo Sprawiedliwości przykłada szczególną wagę do zagadnień ADR. Uznano, że podniesienie poziomu wiedzy o mediacji, możliwe jest m.in. kampanie społeczne o charakterze informacyjno – edukacyjnym oraz szkolenia z zakresu ADR.
PS/źródło:MS
Zobacz także: