Prezes UOKiK wszczęła postępowanie, które ma rozstrzygnąć czy spółka Lidl wprowadzała konsumentów w błąd podczas kampanii reklamowej.
Postępowanie dotyczy akcji promocyjnej sieci handlowej. Po opublikowaniu przez UOKiK w styczniu 2012 roku raportu z kontroli produktów oferowanych pod własną marką sieci handlowych, spółka Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamową odwołującą się do jego treści.
Zobacz: UOKiK: Canal Plus wprowadził konsumentów w błąd
W radiu, telewizji, prasie, na stronach internetowych i na bilbordach pojawiły się informacje, które mogą wywoływać mylne wrażenie, że autorem treści płatnych przekazów jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Zobacz: Indywidualne konta emerytalne skontrolowane przez UOKiK
Prezes UOKiK wszczęła przeciwko spółce postępowanie, w ramach którego ustali czy doszło do naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.
PS/źródło:UOKiK
Zobacz także: