statystyki

Konsumenci korzystający z konkursów sms-owych lepiej chronieni

05.12.2011, 13:32; Aktualizacja: 13.03.2013, 09:39
W dniu 4 grudnia 2011 roku weszła w życie nowelizacja Prawa telekomunikacyjnego, której celem jest wzmocnienie ochrony konsumentów przed nadużyciami związanymi z korzystaniem z usług typu tzw. premium rate czyli usług o podwyższonej opłacie.

Premium rate to np. sms-y o podwyższonej opłacie za dodatkowe świadczenie polegające na ogół na udostępnianiu drogą elektroniczną różnych informacji np. horoskop czy akcja promocyjna, za którego wysłanie możemy słono zapłacić.


Pozostało 68% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane