statystyki

Amerykańska Komisja Handlu ukarała koncern Danone za wprowadzanie konsumentów w błąd

07.06.2011, 08:25; Aktualizacja: 07.06.2011, 08:32

Amerykańska Federalna Komisja Handlu zarzuciła koncernowi Danone ,iż brak jest dostatecznych dowodów na poparcie informacji, znajdujących się w reklamach jogurtów Activia sugerujących jakoby miały one właściwości wpływające na poprawę trawienia.

Sprawa, w wyniku której francuski koncern Danone (w Stanach Zjednoczonych funkcjonuje pod nazwą Dannon) zapłaci 21 mln dolarów, dotyczy reklam jogurtów Activia oraz napojów DanActive. Federalna Komisja Handlu zarzuciła koncernowi, iż wprowadza konsumentów w błąd sugerując, że regularne picie jogurtu lub napoju pozytywnie wpływa na zdrowie.


Pozostało 69% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane