statystyki

UOKiK: Nagminne okłamywanie konsumentów w reklamach

22.09.2008, 06:44; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:14
Operatorzy telefoniczni prowadzili kampanie reklamowe, które dawały konsumentom fałszywe wyobrażenie o oferowanych przez nich usługach. Użytkownicy nie mogli korzystać z nich w pełni.

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zakończył trzy postępowania antymonopolowe dotyczące reklamy, w których stwierdził naruszenia prawa.


Pozostało 87% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane