Aplikacja sejmowa otwiera absolwentom studiów wyższych możliwość zatrudnienia w Kancelarii Sejmu. Aplikanci zatrudnieni na czas określony uczestniczą w szkoleniu przewidzianym w programie aplikacji.
Aplikacja rozpoczyna się 1 września 2009 roku trwa 12 miesięcy.
Podstawy przyjęcia na aplikacje:
-polskie obywatelstwo,
-wykształcenia wyższe ( prawo, administracja, nauki polityczne, ekonomia, stosunki międzynarodowe, europeistyka, historia, organizacja i zarządzanie, socjologia, filologia polska).
-bardzo dobra znajomość języka angielskiego, a niektóre stanowiska również znajomość drugiego języka ( niemieckiego, lub francuskiego)
-pogłębione zainteresowanie jednym z następujących obszarów:
-prawo konstytucyjne i proces legislacyjny,
-integracja europejska.
Osoby spełniające powyższe warunki mają czas do 30 kwietnia 2009 roku na przesłanie: listu motywacyjnego, CV, zdjęcia, oraz kserokopii dyplomu magisterskiego na adres:
Kancelaria Sejmu
Biuro Prawne i Spraw Pracowniczych
Ul. Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa
Z dopiskiem „Aplikacja sejmowa”
SRP/AS
Zobacz także: