W dniach 24-25 stycznia 2013 roku w Łodzi startuje unikalny cykl szkoleń dla prawników PWSK – Prawnik w sieci klientów. Podczas dwóch dni zajęć zaprezentowane zostaną specjalistyczne rozwiązania z zakresu zarządzania, marketingu, PR-u i rozwoju biznesu kancelarii.
W kontekście rosnących wymagań jakie stawia przed prawnikami i kancelariami zmieniający się świat usług prawnych, oparty o zasady twardej konkurencji, specjalizacji i tworzenia wartości dla klienta, w Łodzi już 24 stycznia startuje pierwsza edycja unikalnego cyklu szkoleń dla prawników. Celem warsztatów jest bowiem przekazanie wyjątkowej wiedzy, która umożliwi prawnikom i kancelariom rozwój i pozyskanie nowych klientów.
Dzisiaj Klienci usług prawnych potrzebują profesjonalnego doradcy, łączącego merytorykę z umiejętnościami managerskimi, który rozumie biznes i będzie stanowił dla niego wsparcie często także o charakterze strategicznym. Dlatego w trakcie PWSK skupiamy się na głównych obszarach, mając na celu wsparcie biznesowych umiejętności prawników.
Program szkolenia w Łodzi:
Dzień I: „ZARZĄDZANIE I MARKETING” 11.00 - 18:00
Panel I: Strategia i zarządzanie kancelarią prawną - Ryszard Sowiński
- analiza rynku i wybór klienta docelowego
- trendy rynkowe
- wyznaczanie celów strategicznych prawnika, kancelarii
- misja, wizja, wartości
- modele biznesowe kancelarii prawnych
- 10 błędów w zarządzaniu i planowaniu strategicznym
Panel II: Marketing i e-marketing usług prawnych - Szymon Kwiatkowski
- skuteczne narzędzia marketingowe i e-marketingowe
- budowa marki prawnika i kancelarii
- budowa specjalizacji prawnika i kancelarii
- analizy SWOT/TOWS
- blog, social-media oraz strony www
- 10 błędów w marketingu usług prawnych
Dzień II: „BUSINESS DEVELOPMENT I PR” 10.00 - 16:00
Panel III: Business development w kancelarii prawnej - Monika Muracka
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
- segmentacja klientów
- budowanie produktów prawnych
- przygotowywanie ofert i kosztorysów
- pomiar zadowolenia z obsługi kancelarii
- 10 błędów w sprzedaży usług prawnych
Panel III: Zarządzanie kancelarią on-line czy własny serwer?- Krzysztof Kacprzyk
Panel IV: PR usług prawnych - Agnieszka Brzozowska
- budowa relacji z mediami (media-relations)
- przygotowywanie informacji prasowych
- skuteczne narzędzia PR-owe
- budowa wizerunku prawnika i kancelarii
- 10 błędów w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Organizatorami cyklu szkoleniowego są Szymon Kwiatkowski – właściciel firmy doradczej MarketingPrawa, specjalizującej się w obsłudze marketingowej Kancelarii oraz Monika Muracka - właściciel firmy doradczej MDP eventum, specjalizującej się w marketingu i business development usług prawnych.
Sponsorem Generalnym cyklu zostało Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, zaś Patronat Medialny nad PWSK objęły: Prawnik.pl, e-mida.pl, PolskiPrawnik.pl, SerwisPrawa.pl, LegalNews24.pl, sPrawnik.pl, PolskiPrawnik.pl.
Miejsce szkolenia w Łodzi: Hotel Borowiecki, ul. Kasprzaka 7/9, 91-078 Łódź www.hotelborowiecki.pl (dla uczestników szkolenia parking hotelowy jest darmowy).
Spójrz na prawo okiem managera i zapisz się na szkolenie w Łodzi tutaj: www.pwsk.marketingprawa.pl/zapisy