W dniach 24-25 stycznia 2013 roku w Łodzi startuje unikalny cykl szkoleń dla prawników PWSK – Prawnik w sieci klientów. Podczas dwóch dni zajęć zaprezentowane zostaną specjalistyczne rozwiązania z zakresu zarządzania, marketingu, PR-u i rozwoju biznesu kancelarii.

W kontekście rosnących wymagań jakie stawia przed prawnikami i kancelariami zmieniający się świat usług prawnych, oparty o zasady twardej konkurencji, specjalizacji i tworzenia wartości dla klienta, w Łodzi już 24 stycznia startuje pierwsza edycja unikalnego cyklu szkoleń dla prawników. Celem warsztatów jest bowiem przekazanie wyjątkowej wiedzy, która umożliwi prawnikom i kancelariom rozwój i pozyskanie nowych klientów.

Dzisiaj Klienci usług prawnych potrzebują profesjonalnego doradcy, łączącego merytorykę z umiejętnościami managerskimi, który rozumie biznes i będzie stanowił dla niego wsparcie często także o charakterze strategicznym. Dlatego w trakcie PWSK skupiamy się na głównych obszarach, mając na celu wsparcie biznesowych umiejętności prawników.

Program szkolenia w Łodzi:

Dzień I: „ZARZĄDZANIE I MARKETING” 11.00 - 18:00

Panel I: Strategia i zarządzanie kancelarią prawną - Ryszard Sowiński

  • analiza rynku i wybór klienta docelowego
  • trendy rynkowe
  • wyznaczanie celów strategicznych prawnika, kancelarii
  • misja, wizja, wartości
  • modele biznesowe kancelarii prawnych
  • 10 błędów w zarządzaniu i planowaniu strategicznym

Panel II: Marketing i e-marketing usług prawnych - Szymon Kwiatkowski

  • skuteczne narzędzia marketingowe i e-marketingowe
  • budowa marki prawnika i kancelarii
  • budowa specjalizacji prawnika i kancelarii
  • analizy SWOT/TOWS
  • blog, social-media oraz strony www
  • 10 błędów w marketingu usług prawnych

Dzień II: „BUSINESS DEVELOPMENT I PR” 10.00 - 16:00

Panel III: Business development w kancelarii prawnej - Monika Muracka

  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
  • segmentacja klientów
  • budowanie produktów prawnych
  • przygotowywanie ofert i kosztorysów
  • pomiar zadowolenia z obsługi kancelarii
  • 10 błędów w sprzedaży usług prawnych

Panel III: Zarządzanie kancelarią on-line czy własny serwer?- Krzysztof Kacprzyk

Panel IV: PR usług prawnych - Agnieszka Brzozowska

  • budowa relacji z mediami (media-relations)
  • przygotowywanie informacji prasowych
  • skuteczne narzędzia PR-owe
  • budowa wizerunku prawnika i kancelarii
  • 10 błędów w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

Organizatorami cyklu szkoleniowego są Szymon Kwiatkowski – właściciel firmy doradczej MarketingPrawa, specjalizującej się w obsłudze marketingowej Kancelarii oraz Monika Muracka - właściciel firmy doradczej MDP eventum, specjalizującej się w marketingu i business development usług prawnych.

Sponsorem Generalnym cyklu zostało Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, zaś Patronat Medialny nad PWSK objęły: Prawnik.pl, e-mida.pl, PolskiPrawnik.pl, SerwisPrawa.pl, LegalNews24.pl, sPrawnik.pl, PolskiPrawnik.pl.

Miejsce szkolenia w Łodzi: Hotel Borowiecki, ul. Kasprzaka 7/9, 91-078 Łódź www.hotelborowiecki.pl (dla uczestników szkolenia parking hotelowy jest darmowy).

Spójrz na prawo okiem managera i zapisz się na szkolenie w Łodzi tutaj: www.pwsk.marketingprawa.pl/zapisy