statystyki

UOKiK: Reklama gry wprowadziła konsumentów w błąd

25.07.2012, 10:10; Aktualizacja: 25.07.2012, 10:29
Prezes UOKiK uznała, że spółka CT Creative Team oferująca aplikacje na telefony komórkowe wprowadzała konsumentów w błąd.

Postępowanie przeciwko CT Creative Team Urząd wszczął we wrześniu 2011 roku w związku ze skargą konsumenta.


Pozostało 82% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane