statystyki

UOKiK: Reklama Plusa wprowadziła konsumentów w błąd

15.12.2011, 08:04; Aktualizacja: 15.12.2011, 08:15
Prezes UOKiK uznała, iż reklama sieci Plus, której hasło brzmiało „29 groszy za minutę do wszystkich” wprowadzała konsumentów w błąd.

Postępowanie przeciwko Polkomtel zostało wszczęte w grudniu 2010 roku w związku z zawiadomieniem złożonym Prezes UOKiK.


Pozostało 83% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane