statystyki

Przyznanie się do zmowy cenowej w celu uniknięcia kary finansowej

14.05.2009, 05:51; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:16
Pewna grupa ludzi dobrowolnie przyznaje się do zmowy cenowej... To cel kampanii UOKiK zachęcającej uczestników karteli do współpracy z Urzędem w zamian za uniknięcie lub obniżenie kary finansowej. Jej druga edycja ruszyła 11 maja 2009 roku.

Spot telewizyjny "Żart", oparty na rysunkach Marka Raczkowskiego, zachęca przedsiębiorców do dobrowolnego przyznania się do zmowy cenowej. Stanowi on element kampanii edukacyjnej Urzędu promującej wiedzę o prawie konkurencji.


Pozostało jeszcze 72% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane