statystyki

UOKiK: Łowicz wprowadził konsumentów w błąd

31.05.2011, 08:18; Aktualizacja: 01.06.2011, 12:12

Prezes UOKiK uznała, iż promocyjne opakowania przetworów marki Łowicz wprowadzały konsumentów w błąd. Odstąpiła jednak  od ukarania spółki sankcją finansową nakładając jednocześnie obowiązek wykonania zobowiązania polegającego na zaprzestaniu wprowadzania do obrotu i wycofaniu z rynku kwestionowanych opakowań.

Agros Nova zajmuje się m.in. produkcją napojów niegazowanych, przetworów owocowo-warzywnych i potraw gotowych. Jedną z marek wykorzystywanych do sprzedaży tych produktów jest Łowicz. Wątpliwości Urzędu wzbudziły opakowania niektórych artykułów.


Pozostało 75% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane